Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
WEBLOG
22 octobre 2005

Wat wil je doen? - Partysquad

" Chaos, crisis in de zaal
Zijn er Marokkanen nee het is wartaal
Die dikzak van Watskeburt
Maar zie je me staan blijf right there
Want ik ben gekomen om te feesten
Met Artoficial, Heist, Darryl en Keesje
Neger schuur die slet dr bil stuk
Sorry dames Partysquad in de club "

Ik weet nog dat ik deze clip voor het eerst op TV zag en me afvroeg of dat meisje met die rode krullen nou werkelijk Sanne was. Dus ik ren naar de computer. Typ "het schnitzelparadijs" bij google. En jawel hoor. Het meisje met de rode krullen bleek Sanne te zijn. Sanne waarbij ik op de bank heb gelogeerd :) Grappig

Een paar dagen later, had ik het er over met Jason. We waren dronken en het was al half vijf 's ochtends. Ik weet nog hoe hij zei "wat een vet nummer is dat!" en dat ik mezelf hoofdschuddend afvroeg hoe je zo'n nummer ooit vet kon vinden.

Nu, doodmoe en verslagen, met een bepaalde emotie; namelijk die dat 'het' (Wat?) over is tussen Jason en mij, vind ik Partysquad - Wat wil je doen, echt een gaaf nummer.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Archives
Publicité