Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
WEBLOG
16 octobre 2005

Where's your head at - Basement Jaxx

Zonder weblog hoor je er niet meer bij ;)

Vandaag was ik in Artis met Tim. En wat blijkt- er is een pelikaan ontsnapt. Ik heb 'm niet gemist. Om eerlijk te zijn vind ik alleen de olifanten (vooral die baby olifant!) en de ijsberen interessant. Maar goed, het was prachtig weer en fijn om weer eens met Tim alleen te zijn.

Eerder deze dag, om vier uur 's ochtends, kreeg ik een sms-je van Jason. Een weekend zonder nachtelijke smsjes van Jason is niet compleet. Wat hij schreef was best interessant. Maar waarom nou om vier uur op zondag ochtend?!! Omdat ik vroeg met Tim had afgesproken stond mijn telefoon keihard! Zodat ik wakker zou worden van de wekker. Dat was helaas niet meer nodig. Voordat ik me daar echt druk om kon maken, begon mijn telefoon - luid en duidelijk - te piepen, Jason. zucht "-heeeeeeey ben je nog in de stad?" Nee "-o hoe gaat het met je?" Ja goed tot op zekere hoogte "-was je al aan het slapen?" een beetje, hoe gaat het met jou? "-Ja goed, was vanavond even in de Montre Marte en Soho" Je bent toch geen homo? "-Nee maar de Soho is echt een geniale tent. Daar is het echt gezellig, haha" Oké uhh grappig "-he maar wanneer gaan wij nog een keer iets drinken ofzo?" goede vraag "-haha jah" hmm misschien volgende week ergens, of heb je tentamens? "-Nee maar wel tot laat school, dinsdag kan wel" Dan kan ik niet, zullen we volgende week op een christelijke tijd er nog even over bellen?  Gelukkig was hij het daar mee eens en begon nog een heel verhaal over "hoe dronken hij gisteren wel niet was" wat ik jullie zal besparen én toch vind ik hem geen sukkel. Hij is best lief.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Archives
Publicité